שמור

    מאמרים

    מאמרים דומים

    איך להתמודד עם כישלון בראיון עבודה?

    14.05.2018

    פלטפורמה לגיוס עובדים ופיתוח עסקי לעסקים

    07.11.2018

    נטוורקינג: הפער הפחות מדובר בין נשים לגברים

    19.12.2018

    עולם העבודה העתידי

    02.03.2019

    קטגוריות

    איך להתכונן לראיון עבודה שני

    חיפוש עבודה | 25.09.2023 | גלית אביב

    ראיון עבודה שני הוא הזדמנות מצוינת עבורך להוכיח למעסיק שאתה המועמד/ת  המתאים/ה ביותר למשרה. על מנת להצליח בראיון, חשוב להתכונן מראש ולענות על השאלות הבאות:

    • מה למדתי מהראיון הראשון?

    להקדיש זמן לחשוב על השאלות שתוארו בראיון הראשון שלך. האם יש שאלות עליהן תרצה לתת תשובות מפורטות יותר? האם יש שאלות חדשות שתרצה לשאול את המעסיק?

    • מה אני יודע על החברה?

    חשוב לבצע מחקר נוסף על החברה. קרא על ההיסטוריה שלה, המוצרים או השירותים שלה, והתרבות שלה.

    גיוס עובדים אונליין

    חיפוש עבודה | 19.10.2019 | רעות לוי

    גיוס עובדים אונליין

     

    אתגר הגדול של גיוס בשוק כיום, דורש מאיתנו יצירתיות גם במקורות הגיוס, ואני רוצה להציע לנו להסתכל על מקור נוסף הפלטפורמה שעושה את העבודה בשבילך...

    להמשך קריאה

    תכונות שאתם חייבים לעתיד כדי שתוכלו למצוא עבודה בעתיד.

    חיפוש עבודה | 25.04.2019 | גל אבקסיס

    מקום העבודה המשתנה יוצר חלוקת מיומנויות חדשה, ואם אתם רוצים להישאר תחרותיים ורלוונטיים כדאי שיהיו לכם מוניטין, שתדעו איך להרכיב ולנהל צוותים שכוללים אנשים, רובוטים ומחשבים וזכרו: נטוורקינג היא הדרך היעילה ביותר להשיג משרה או עבודה חדשה, יש לנו קבוצת עבודות מאוד גדולה שמצריכה מספר מועט יחסית של מיומנויות ברמה גבוהה, וחלקן הגדול עתיד להיכחד, בעיקר בגלל האוטומציה לכן עלינו להתעדכן ולהיות חלק מהחדשנות.

    הצלחה

    פירושו להבדיל את עצמכם, ובעלי מותג אישי שמגדיר את מי שאתם ואת מי שאתם רוצים להיות. זה כולל בניית מוניטין, אמון, ועוקבים. הרושם שאתם משדרים לגבי עצמכם חיוני לצורך מציאת תרבות העבודה המתאימה ביותר וליצירת אמון בקרב חברים אנשים ועוד....

    להמשך קריאה

    לא כישלון, הזדמנות: איך להתמודד עם כישלונות בעבודה

    חיפוש עבודה | 14.01.2019 | גל אבקסיס סולומון- mako

    אתם שולחים עשרות קורות חיים בשובע ולא מזמנים אתכם לראיון, שיחת הטלפון שמזמינה אתכם לראיון שני - לא מגיעה, מכתב דחייה ממשרת החלומות שלכם, מכה בכם בעצמות חזקות

    העובדה שפוטרתם לא אומרת שאתם לא מתאימים לתפקיד במקום אחר

    חשוב לזכור שכישלון בתפקיד ספציפי או בתחום מסוים, אינו מצביע על כך שאתם כמכלול כישלון. יש אנשים שלא בהכרח מתאימים לסביבת עבודה מסוימת, בין אם זה בגלל האופי שלהם או בגלל שיטות עבודה, אך זה לא בהכרח אומר שהם לא יתאימו לסביבת עבודה חדשה או למנהלים אחרים. לעיתים העובדה שפוטרתם או לא התקבלתם בגלל אי התאמה, יכולה רק לדברן אתכם להמשיך לחפש מקום שכן תתאימו לו והוא יתאים לכם....

    להמשך קריאה

    Higher You עושה את העבודה בשבילך

    חיפוש עבודה | 28.12.2018 | ערוץ 12

    Higher YOU  פלטפורמה חדשנית המחברת בדרך ידידותית וחכמה בין מחפשי עבודה לבין מעסיקים, כיאה לעידן המודרני.

    HIGHER YOU שמה את מחפשי עבודה במרכז העניינים ומאפשרת לכם לבחור את מקום העבודה המועדף עליו, על ידי ניתוב המידע שלהם לחברות ולמעסקים שבחרו אונליין. 
    המעסיק יכול לצפות בנתונים ובראיון שביצע עם מומחה מטעמנו ולזמן אותו לראיון מייד. כאשר יקבל מחפש העבודה  זימון לראיון מהמעסיק ידע כי היא עומדת בתנאים שלו והמעסיק צפה ראה בוידיאו שלו ובנתונים שלו וזימן אותו לפגישה עבר כבר כמעט את כל הדרך - התאמה מושלמת לשני הצדדים.

    להמשך קריאה

    ראיון מקצועי - Higher YOU

    מכירות | 29.10.2018 | שירלי לוין

    ראיון העבודה זה דבר לא פשוט, אתם בעצם צריכים לשווק את עצמכם. אולי ניסוח מדויק יותר יהיה: "איך למכור את הרעיון שאתה מתאים לתפקיד בראיון עבודה"?

     

    בפלטפורמה החדשה של Higher YOU זו הבמה המושלמת בשבילך להבליט את עצמך בצורה חדשנית כיאה לעולם המודרני....

    להמשך קריאה

    מידע בחיפוש עבודה

    חיפוש עבודה | 26.10.2018 | כרמית לוי

    בחיפוש עבודה, המידע הראשון שאנו נתקלים בו, לפני חברות כח אדם, חברות השמה ו/או  מעסיקים, הוא מודעת הדרושים. אנו חושבים על שימוש נכון במידע שעולה ממודעת הדרושים כחלק מתהליך ההכנה לשליחת קורות החיים למשרה, ובהמשך, אם יתמזל מזלנו, לראיון העבודה. בין אלפי המודעות שאנו נתקלים בהן מדי יום.


    על מה חשוב להתבונן במודעות דרושים?

    הרעיון הוא לקרוא נכון את מודעת הדרושים פירושו לדעת מהם הצרכים של המעסיק ומה חשוב לו למצוא במועמד למשרה. הרעיון הוא לתרגם לעצמנו את הכתוב במודעת הדרושים ולהתכונן כדי להדגיש אותם בפני המעסיק....

    להמשך קריאה

    אלו שאלות שואלים בראיונות עבודה

    חיפוש עבודה | 26.10.2018 | כרמית לוי

    אילו שאלות שואלים בראיון עבודה? 

    ראיונות עבודה הם מעמדים מלחיצים למדי ולא כל המועמדים מוכנים לכל שאלה. ברוב הראיונות יש מספר שאלות קבועות, אך לכל מראיין יש גם שאלות ספציפיות הייחודיות לתחום העיסוק הרלוונטי. ניתן בהחלט להתכונן לשאלות הללו, הן בתחום האישי והן בתחום המקצועי, אך על מנת להתכונן כהלכה, חשוב לדעת אילו שאלות יכולים לשאול אתכם המראיינים. אנו מקווים שהשאלות שהכינו עבורכם צוות מקצועי  מטעם  Higher You  יסייעו לכם להכין את עצמכם מראש ולהפיג את החששות לקראת הראיון.

     ...

    להמשך קריאה

    ניהול זמן נכון

    מכירות | 26.10.2018 | גל אבקסיס סלמון

    הזמן הוא המשאב היקר ביותר שלך, וכידוע - הוא מוגבל.ארגון וניצול הזמן בצורה יעילה ואפקטיבית ישפיעו באופן ישיר על הפעילות והתוצאות העסקיות והחיים הפרטים שלך. רק באמצעות תכנון יעיל של זמנך תוכל לבצע את כל המשימות שלך ולהשיג את יעדיך ויחסך ממך תחושה של תסכול, בלבול, ושכחה.  ניהול זמן נכון יכול לסייע לך לא רק בפרודוקטיביות שלך בעבודה, אלא גם לאזן את חלוקת הזמן, כך שיישאר מקום לעבודה ולחיי המשפחה הקרובה והרחוקה, ואף נפנה זמן איכות לעצמנו.

     

    כללים ל"ניהול זמן" :...

    להמשך קריאה

    זה לא עוד רעיון, זה ה - ראיון

    חיפוש עבודה | 30.06.2018 | גל אבקסיס סלמון

    מעסיקים בארץ ובעולם מזמנים אתכם לראיון עבודה, לא תמיד זה קל בדרך כלל מתיש מדי, אתם מגיעים מתוחים לחוצים ונרגשים ומקווים שהראיון יעבור בקלילות.

    בעידן של היום אפשר לקצר תהליכים וחסוך בזמן ובמשאבים ,על ידי ראיון וידיאו עם אינטראקציה מלאה.

    אפשר לבצע את הראיון בכל מקום ושעה שתחפצו, מדובר ביתרון משמעותי, אתם מתראיינים במקום נוח וידידותי לכם, מומחה מטעם הייר יו יראיינו אתכם וידעו להוציא ולהבליט את הניסיון המקצועי שלכם ובכך אתם מבטאים את עצמכם טוב יותר מאשר בדף קורות חיים....

    להמשך קריאה

    שינוי באמצע החיים

    חיפוש עבודה | 16.06.2018 | גל לוי

    שינוי באמצע החיים

    הסטטיסטיקה מראה כי ישנה עלייה בתוחלת החיים: כל 10 שנים ישנה עליה של 3 שנים בתוחלת החיים. נכון להיום, לאדם בגיל 50 יש לפחות עוד 30 שנה לחיות.
     

    הרגילו אותנו לחשוב שבגיל 22 אנו עושים החלטות שיקבעו את כל חיינו, כך שאם אתה משנה את דעתך בגיל 40-50, עדיף שתגרור עוד כמה שנים עד לפנסיה. היום בגיל 50 גיל שבו אפשר להתחיל מחדש. מעל גיל 50 טוענים, יש יכולת מנטלית טובה יותר, יש כיפליים מחזור חיים בוגר ולפיכך מציעים להתחיל לחשוב על שני מחזורי חיים...

    להמשך קריאה

    וידאו כרטיס להצלחה במציאת עבודה

    חיפוש עבודה | 29.05.2018 | גל אבקסיס סלמון

    קורות חיים - כרטיס הכניסה שלך להצלחה

    חשבתם פעם כמה קורות חיים מועברים ביום אל משרדי חברות כח אדם ומחלקות משאבי האנוש בחברות השונות? עזבו ביום, עדיין מדובר במספר אדיר של קורות חיים לכן ישנה חשיבות מכרעת ביצירת קורות חיים איכותיים. 

    כיצד נעשה זאת בעצם? כמו בכל תהליך שיווק ומכירות מוצלח, בכדי למכור את המוצר שלכם, אתם צריכים לייצר לו ערך מוסף שמבדיל ומייחד אותו משאר המוצרים, הכירו את העולם החדש הוא כאן - וידאו שמביא לך את העבודה עד הבית....

    להמשך קריאה

    ניהול זמן נכון

    חיפוש עבודה | 04.03.2018 | גל אבקסיס

    ניהול זמן- נכון 

    הזמן הוא המשאב היקר ביותר שלך, וכידוע - הוא מוגבל.ארגון וניצול הזמן בצורה יעילה ואפקטיבית ישפיעו באופן ישיר על הפעילות והתוצאות העסקיות והחיים הפרטים שלך. רק באמצעות תכנון יעיל של זמנך תוכל לבצע את כל המשימות שלך ולהשיג את יעדיך ויחסך ממך תחושה של תסכול, בלבול, ושכחה.  ניהול זמן נכון יכול לסייע לך לא רק בפרודוקטיביות שלך בעבודה, אלא גם לאזן את חלוקת הזמן, כך שיישאר מקום לעבודה ולחיי המשפחה הקרובה והרחוקה, ואף נפנה זמן איכות לעצמנו. 

    כללים ל"ניהול זמן" :...

    להמשך קריאה
    שירות לקוחות