שמור

    מאמרים

    מאמרים דומים

    ניהול זמן נכון

    04.03.2018

    איך להתמודד עם כישלון בראיון עבודה?

    14.05.2018

    וידאו כרטיס להצלחה במציאת עבודה

    29.05.2018

    שינוי באמצע החיים

    16.06.2018

    קטגוריות

    גיוס עובדים אונליין

    חיפוש עבודה | 19.10.2019 | רעות לוי

    גיוס עובדים אונליין

     

    אתגר הגדול של גיוס בשוק כיום, דורש מאיתנו יצירתיות גם במקורות הגיוס, ואני רוצה להציע לנו להסתכל על מקור נוסף הפלטפורמה שעושה את העבודה בשבילך...

    להמשך קריאה

    תכונות שאתם חייבים לעתיד כדי שתוכלו למצוא עבודה בעתיד.

    חיפוש עבודה | 25.04.2019 | גל אבקסיס

    מקום העבודה המשתנה יוצר חלוקת מיומנויות חדשה, ואם אתם רוצים להישאר תחרותיים ורלוונטיים כדאי שיהיו לכם מוניטין, שתדעו איך להרכיב ולנהל צוותים שכוללים אנשים, רובוטים ומחשבים וזכרו: נטוורקינג היא הדרך היעילה ביותר להשיג משרה או עבודה חדשה, יש לנו קבוצת עבודות מאוד גדולה שמצריכה מספר מועט יחסית של מיומנויות ברמה גבוהה, וחלקן הגדול עתיד להיכחד, בעיקר בגלל האוטומציה לכן עלינו להתעדכן ולהיות חלק מהחדשנות.

    הצלחה

    פירושו להבדיל את עצמכם, ובעלי מותג אישי שמגדיר את מי שאתם ואת מי שאתם רוצים להיות. זה כולל בניית מוניטין, אמון, ועוקבים. הרושם שאתם משדרים לגבי עצמכם חיוני לצורך מציאת תרבות העבודה המתאימה ביותר וליצירת אמון בקרב חברים אנשים ועוד....

    להמשך קריאה

    עולם העבודה העתידי

    חדשנות | 02.03.2019 | גל אבקסיס

    עולם העבודה העתידי מאתגר ,  כדי להבין את המשמעות של זה, תחשבו איך נראה עולם העבודה בעבר, עבודה הייתה מקום שהלכו אליו. מחשב, אם היה, לא שימש לתקשורת ולא כלל אינטרנט. וטלפון נייד בטח לא היה. הודעות השארנו במשיבון. נסו להסביר לאדם שזה היה העולם שלו שהיום אתם יכולים לנהל שיחות ועידה בווידיאו, להעביר קבצים דרך הנייד, לעבוד מבית קפה מול הבית.

    בעולם העבודה העתידי  תהיה הרבה יותר טכנולוגיה והנגישות תהיה בטאץ' אחד לכל דבר. ההגדרות של עבודה, עובד, מקצוע ישתנו, ואיתן גם מערכת היחסים בין המדינה, המעסיקים וארגוני העובדים.

    בעולם העבודה של 2030, וסביר להניח שיעבדו בו זה לצד זה רובוטים ואנשים. ולא, האוטומציה לא שם רק בשביל לקחת לנו את העבודה, היא צריכה לעזור גם לפעילות הכלכלית, לארגונים, לתפוקה וגם לפרט, לצרכן, לפרנסה. לכן יש מקום להכין אסטרטגיה של עם לומד, שיישומה מתחיל בבתי הספר וממשיך בהכשרות מקצועיות, בהשכלה גבוהה, בהכשרת מבוגרים. והאסטרטגיה הזאת צריכה לשלב את כל האוכלוסיות בלמידה, כדי שיוכלו להשתתף בחיי העבודה....

    להמשך קריאה

    Higher You עושה את העבודה בשבילך

    חיפוש עבודה | 28.12.2018 | ערוץ 12

    Higher YOU  פלטפורמה חדשנית המחברת בדרך ידידותית וחכמה בין מחפשי עבודה לבין מעסיקים, כיאה לעידן המודרני.

    HIGHER YOU שמה את מחפשי עבודה במרכז העניינים ומאפשרת לכם לבחור את מקום העבודה המועדף עליו, על ידי ניתוב המידע שלהם לחברות ולמעסקים שבחרו אונליין. 
    המעסיק יכול לצפות בנתונים ובראיון שביצע עם מומחה מטעמנו ולזמן אותו לראיון מייד. כאשר יקבל מחפש העבודה  זימון לראיון מהמעסיק ידע כי היא עומדת בתנאים שלו והמעסיק צפה ראה בוידיאו שלו ובנתונים שלו וזימן אותו לפגישה עבר כבר כמעט את כל הדרך - התאמה מושלמת לשני הצדדים.

    להמשך קריאה

    נטוורקינג: הפער הפחות מדובר בין נשים לגברים

    מכירות | 19.12.2018 | כלכליסט - מעין מנלה

    לצאת מהקופסא 

    לדברי גל אבקסיס- סולומון מייסדת ומנכ"ל חברת HIGHER YOU מומלץ ללכת לאירועי נטוורקינג שהם לאו דווקא באיזור הנוחות שלך. "לכי לאירועים שיכולים להעשיר אותך בידע ויכולים להוביל לשיתופי פעולה לעסק שלך או לעתיד שלך. לדוגמא אם את מאוד טובה בשיווק אבל את רוצה להעשיר את הידע שלך בתחומי טכנולוגיה, חפשי את הכנסים בתחומים אלו". כמו כן, היא ממליצה לא לשכוח לעשות פולו אפ (Follow up) לאחר האירוע. "וודאי שאת לוקחת כרטיסי ביקור מהאנשים שאת פוגשת כדי שתוכלי לחזור אליהם, בין אם במייל בשיחת טלפון או במדיה חברתית. פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הפכו לכלים מאוד רלוונטים לנטוורקינג".

     ...

    להמשך קריאה

    פלטפורמה לגיוס עובדים ופיתוח עסקי לעסקים

    חדשנות | 07.11.2018 | Lady Globes

    תחום: בינה מלאכותית

    הפיתוח: פלטפורמה לגיוס עובדים ופיתוח עסקי לעסקים

    גיוס: כ–1.5 מיליון דולר / גיל: 45...

    להמשך קריאה

    ראיון מקצועי - Higher YOU

    מכירות | 29.10.2018 | שירלי לוין

    ראיון העבודה זה דבר לא פשוט, אתם בעצם צריכים לשווק את עצמכם. אולי ניסוח מדויק יותר יהיה: "איך למכור את הרעיון שאתה מתאים לתפקיד בראיון עבודה"?

     

    בפלטפורמה החדשה של Higher YOU זו הבמה המושלמת בשבילך להבליט את עצמך בצורה חדשנית כיאה לעולם המודרני....

    להמשך קריאה

    זה לא עוד רעיון, זה ה - ראיון

    חיפוש עבודה | 30.06.2018 | גל אבקסיס סלמון

    מעסיקים בארץ ובעולם מזמנים אתכם לראיון עבודה, לא תמיד זה קל בדרך כלל מתיש מדי, אתם מגיעים מתוחים לחוצים ונרגשים ומקווים שהראיון יעבור בקלילות.

    בעידן של היום אפשר לקצר תהליכים וחסוך בזמן ובמשאבים ,על ידי ראיון וידיאו עם אינטראקציה מלאה.

    אפשר לבצע את הראיון בכל מקום ושעה שתחפצו, מדובר ביתרון משמעותי, אתם מתראיינים במקום נוח וידידותי לכם, מומחה מטעם הייר יו יראיינו אתכם וידעו להוציא ולהבליט את הניסיון המקצועי שלכם ובכך אתם מבטאים את עצמכם טוב יותר מאשר בדף קורות חיים....

    להמשך קריאה
    שירות לקוחות