שמור

    מאמרים

    מאמרים דומים

    נטוורקינג: הפער הפחות מדובר בין נשים לגברים

    19.12.2018

    קטגוריות

    חזור

    תכונות שאתם חייבים לעתיד כדי שתוכלו למצוא עבודה בעתיד.

    חיפוש עבודה | |

    מקום העבודה המשתנה יוצר חלוקת מיומנויות חדשה, ואם אתם רוצים להישאר תחרותיים ורלוונטיים כדאי שיהיו לכם מוניטין, שתדעו איך להרכיב ולנהל צוותים שכוללים אנשים, רובוטים ומחשבים וזכרו: נטוורקינג היא הדרך היעילה ביותר להשיג משרה או עבודה חדשה, יש לנו קבוצת עבודות מאוד גדולה שמצריכה מספר מועט יחסית של מיומנויות ברמה גבוהה, וחלקן הגדול עתיד להיכחד, בעיקר בגלל האוטומציה לכן עלינו להתעדכן ולהיות חלק מהחדשנות.

    הצלחה

    פירושו להבדיל את עצמכם, ובעלי מותג אישי שמגדיר את מי שאתם ואת מי שאתם רוצים להיות. זה כולל בניית מוניטין, אמון, ועוקבים. הרושם שאתם משדרים לגבי עצמכם חיוני לצורך מציאת תרבות העבודה המתאימה ביותר וליצירת אמון בקרב חברים אנשים ועוד.

    התחילו בבסיס, כמו לשפר את נוכחות המדיה החברתית . "ודאו שהתדמית שלכם עוברת ומקרינה מקצוענות, חדשנות והתאמה לארגון שאתם מעוניינים לעבוד בו, כעת או בעתיד"

     חדשנות דיגיטלי

    שינוי הדיגיטלי משפיע על כל תעשייה בעולם, והיכולת להתיידד עם "המכונה" היא אחת ממיומנויות-העל הקריטיות ביותר, לכן עליך להיות בכל מקום ולהכיר כל דבר תצטרכו להכיר את הכלים שעומדים לרשותכם וכיצד להשתמש בהם, וכן איזה כלי יעזור באיזו סיטואציה", "זה יכול להיעשות או ע"י רכישת ידע חדש, או ע"י שיתוף פעולה עם אנשים או מכונות שישלימו אתכם.".

    נטוורקינג

    בשביל להצליח בבניית קריירה ושמירה על יציבות כלכלית בסביבה של היום, הסתמכות על הרשת האישית שלכם היא חיונית", הדרך להצלחה היא נטוורקינג הדרך היעילה ביותר להשיג משרה או עבודה חדשה.

    תכונות שאתם חייבים לעתיד כדי שתוכלו למצוא עבודה בעתיד. חזור למאמרים
    שירות לקוחות