שמור

    מאמרים

    מאמרים דומים

    ניהול זמן נכון

    04.03.2018

    איך להתמודד עם כישלון בראיון עבודה?

    14.05.2018

    וידאו כרטיס להצלחה במציאת עבודה

    29.05.2018

    שינוי באמצע החיים

    16.06.2018

    קטגוריות

    נטוורקינג: הפער הפחות מדובר בין נשים לגברים

    מכירות | 19.12.2018 | כלכליסט - מעין מנלה

    לצאת מהקופסא 

    לדברי גל אבקסיס- סולומון מייסדת ומנכ"ל חברת HIGHER YOU מומלץ ללכת לאירועי נטוורקינג שהם לאו דווקא באיזור הנוחות שלך. "לכי לאירועים שיכולים להעשיר אותך בידע ויכולים להוביל לשיתופי פעולה לעסק שלך או לעתיד שלך. לדוגמא אם את מאוד טובה בשיווק אבל את רוצה להעשיר את הידע שלך בתחומי טכנולוגיה, חפשי את הכנסים בתחומים אלו". כמו כן, היא ממליצה לא לשכוח לעשות פולו אפ (Follow up) לאחר האירוע. "וודאי שאת לוקחת כרטיסי ביקור מהאנשים שאת פוגשת כדי שתוכלי לחזור אליהם, בין אם במייל בשיחת טלפון או במדיה חברתית. פייסבוק, וואטסאפ ואינסטגרם הפכו לכלים מאוד רלוונטים לנטוורקינג".

     ...

    להמשך קריאה

    ראיון מקצועי - Higher YOU

    מכירות | 29.10.2018 | שירלי לוין

    ראיון העבודה זה דבר לא פשוט, אתם בעצם צריכים לשווק את עצמכם. אולי ניסוח מדויק יותר יהיה: "איך למכור את הרעיון שאתה מתאים לתפקיד בראיון עבודה"?

     

    בפלטפורמה החדשה של Higher YOU זו הבמה המושלמת בשבילך להבליט את עצמך בצורה חדשנית כיאה לעולם המודרני....

    להמשך קריאה

    ניהול זמן נכון

    מכירות | 26.10.2018 | גל אבקסיס סלמון

    הזמן הוא המשאב היקר ביותר שלך, וכידוע - הוא מוגבל.ארגון וניצול הזמן בצורה יעילה ואפקטיבית ישפיעו באופן ישיר על הפעילות והתוצאות העסקיות והחיים הפרטים שלך. רק באמצעות תכנון יעיל של זמנך תוכל לבצע את כל המשימות שלך ולהשיג את יעדיך ויחסך ממך תחושה של תסכול, בלבול, ושכחה.  ניהול זמן נכון יכול לסייע לך לא רק בפרודוקטיביות שלך בעבודה, אלא גם לאזן את חלוקת הזמן, כך שיישאר מקום לעבודה ולחיי המשפחה הקרובה והרחוקה, ואף נפנה זמן איכות לעצמנו.

     

    כללים ל"ניהול זמן" :...

    להמשך קריאה
    שירות לקוחות