שמור

    מאמרים

    חזור

    מידע בחיפוש עבודה

    חיפוש עבודה | |

    מידע בחיפוש עבודה

    בחיפוש עבודה, המידע הראשון שאנו נתקלים בו, לפני חברות כח אדם, חברות השמה ו/או  מעסיקים, הוא מודעת הדרושים. אנו חושבים על שימוש נכון במידע שעולה ממודעת הדרושים כחלק מתהליך ההכנה לשליחת קורות החיים למשרה, ובהמשך, אם יתמזל מזלנו, לראיון העבודה. בין אלפי המודעות שאנו נתקלים בהן מדי יום.


    על מה חשוב להתבונן במודעות דרושים?

    הרעיון הוא לקרוא נכון את מודעת הדרושים פירושו לדעת מהם הצרכים של המעסיק ומה חשוב לו למצוא במועמד למשרה. הרעיון הוא לתרגם לעצמנו את הכתוב במודעת הדרושים ולהתכונן כדי להדגיש אותם בפני המעסיק.

    מידע כללי מודעות דרושים

    אוריינטציה מכירתית ו/או שיווקית ו/או יכולת ניהול משא ומתן אלו מופיעים בד"כ במודעות של מעסיקים המחפשים אנשי שיווק, אנשי מכירות, טלמרקטינג.

    הדרישה האמיתית היא בעצם יכולת שכנוע טובה שתוביל בסופו של דבר למכירה של שירות או מוצר ללקוח. במקצועות שהוזכרו, היכולת הזו חשובה להתנהלות השוטפת ולהגדלת רווחי החברה.

     

    מיקוד נכון במודעות דרושים

    כך שאם נתקלתם במודעה הופיעו המילים הנ"ל, בפניכם תפקיד הדורש יכולת שכנוע והעברת מסר מכירתי ברור וממוקד. אם אתם מבינים את זה, תוכלו לבחון איפה הוכחתם את יכולת השכנוע שלכם בעבר ואילו הישגים היו לכם בתחום, ולהדגיש זאת בקורות החיים ובראיון.

    באותו האופן, אם נתקלתם במודעה המשלבת מושגים וביטויים מהעולם כספים או כל תחום אחר, התייחסו אליהם כאל מלות מפתח שראוי שתדגישו בקורות החיים, ובראיון עצמו, שכן המגייס שיוותר עם שאלות בנוגע לקורות החיים שלכם, עשוי פשוט לעבור הלאה.

     

    חזור למאמרים
    שירות לקוחות