שמור

    מאמרים

    חזור

    וידאו כרטיס להצלחה במציאת עבודה

    חיפוש עבודה | |

    וידאו כרטיס להצלחה במציאת עבודה

    קורות חיים - כרטיס הכניסה שלך להצלחה

    חשבתם פעם כמה קורות חיים מועברים ביום אל משרדי חברות כח אדם ומחלקות משאבי האנוש בחברות השונות? עזבו ביום, עדיין מדובר במספר אדיר של קורות חיים לכן ישנה חשיבות מכרעת ביצירת קורות חיים איכותיים. 

    כיצד נעשה זאת בעצם? כמו בכל תהליך שיווק ומכירות מוצלח, בכדי למכור את המוצר שלכם, אתם צריכים לייצר לו ערך מוסף שמבדיל ומייחד אותו משאר המוצרים, הכירו את העולם החדש הוא כאן - וידאו שמביא לך את העבודה עד הבית.

    וידאו-הינו ערך נוסף בכדי לייצר לעצמך בידול המתמודדים האחרים על התפקיד, ולבסוף לקבל את המשרה שרצית, דרושה גישה חדשנית כיאה לעולם המודרני, הפקת קורות החיים בוידאו. ישנה חשיבות עצומה לוידאו מקצועי המעביר מסר ראוי ונכון.

    כישרון - לא משנה עד כמה אתם מוכשרים, כל העניין לא שווה אם לא תצליחו לעלות וידאו נכון ומדוייק. לכן בפלטפורמה החדשה תוכלו להתראיין מול מומחים מטעם  HIGHER YOU ראיון וידאו אישי, המומחים ידעו לשאול אותך שאלות נכנות על מנת להביא את הסיפור והנסיון האישי שלכם למעסיק בצורה מקצועית ואמינה.

    רלוונטיות - מחקרים בנושא מראים כי המעסיק הממוצע משקיע כ-5 שניות על כל  קורות חיים לפני שהוא מחליט אם להמשיך לקרוא אותם או לא, בדרך החדשנית המעסיק צפה בוידאו ובניתונים המקצועיים שלך וכבר מתחילת הדרך לזימון יודע אם אתם מתאימים עבורו.
    התכונות החיוביות שלך וההישגים שלך בהקשר לתפקיד אליו את/ה פונה, צריכים להיות מודגשים ולכן המידע והוידאו מקצרים תהליכים ומראים אותך באור חיובי חדשני ומספק למעסיק תמריץ להמשיך לזמן אותך ולהתרשם מכל מערך שלך.
    מומחים מטעם HIGHER YOU - בכדי למקסם את האפקטיביות של הוידאו בהיבטים של תוכן , פרזנטציה, רלוונטיות וערך מוסף, רצוי להיעזר באנשי מקצוע מטעם הפלטפורמה וכך להגדיל באופן ניכר את סיכוייך להצליח ולהיכנס לתפקיד שרצית.

    חזור למאמרים
    שירות לקוחות