שמור

    מאמרים

    מאמרים דומים

    מידע בחיפוש עבודה

    26.10.2018

    קטגוריות

    חזור

    חילופי כסאות על רקע חוסר ודאות כלכלית

    |

    חילופי כסאות על רקע חוסר ודאות כלכלית

    תקופת המלחמה מביאה איתה טלטלה משמעותית לא רק בשדה הקרב, אלא גם בזירה הכלכלית. חברות רבות נאלצות להתמודד עם אתגרים רבים, ביניהם ירידה בביקושם, עלייה בעלויות ועלייה בסיכונים. כתוצאה מכך, אנו ב- HigherYou עדים לתופעה של חילופים בצמרת המנהלים בכירים במשק.

     

    חילופי כסאות: מנהלים רבים, אשר לא הצליחו להתמודד עם האתגרים שהציבה המלחמה, מוצאים עצמם מפוטרים לטובת מנהלים אחרים בעלי ניסיון מוכח בניהול חברות בתקופות משבר. אנו עדים לכך שמנהלים ותיקים מפנים את מקומם למנהלים צעירים, אשר נחשבים גמישים בשכר ותנאים ויכולים להסתגל במהירות למציאות המשתנה.

     

    פגיעה בשכר: עם זאת, לצד חילופי מנהלים בכירים, ב- HigherYou אנו רואים גם פגיעה משמעותית בשכרם של מנהלים רבים. חברות רבות נאלצות לצמצם הוצאות, ובין היתר, הן מקצצות בשכר הבכירים. כתוצאה מכך, אנו רואים ירידה משמעותית בהכנסותיהם של מנהלים רבים, אשר נאלצים להתמודד עם יוקר המחיה הגובר וחוסר הוודאות הכלכלית

    תקופת המלחמה מביאה איתה שינויים משמעותיים בחברות ובזירת מנהלים בכירים במשק, אנו ב – HigherYOU מרגישים היטב את החילופים של המנהלים הבכירים במשק וחוסר וודאות עקב המלחמה המשפיעה משמעותית בחברות רבות והן על הבכירים כאחד. מנהלים בכירים נדרשים לגלות גמישות, יצירתיות והסתגלות על מנת לנווט את החברות בשלום והמפוטרים צריכים להתחיל בחיפוש עבודה לאורך זמן עקב התקופה המאתגרת הזו.

     

    חזור למאמרים
    שירות לקוחות