מאמרים

חזור

גיוס בעידן דיגיטלי

|

גיוס בעידן דיגיטלי

בזמנים מתקדמים ומשתנים שבהם אנו חיים, תהליכי הגיוס מקצועיים מתפתחים ומתגברים לפי דרישות השוק והטכנולוגיה החדשות בחברות.

HigherYOU מובילה פלטפורמה המספקת פתרונות חדשנים בעולם גיוס עובדים אחד מהפתרונות בפלטפורמה בתהליך הגיוס הוא באמצעות יצירת סרטוני וידאו איכותיים, שבאים להחליף את הקורות חיים המסורתיים ולהציג את המועמדים בדרך מרתקת וחדשנית. היכולת לראות ולשמוע את המועמד תוך כדי שהוא מתאר את עצמו, את כישוריו ואת התרומה שהוא יכול להביא לחברה, מאפשרת למעסיקים להבין במהירות רבה יותר אם המועמד מתאים ביותר לתפקיד וסביבת החברה.

כלי חזק: סרטוני הווידאו הם כלי חזק עבור חפש עבודה למעשה הוא במרכז העניינים ומצד שני המעסיק צופה בו אונליין.

אישי: סרטוני הווידיאו מאפשרים למועמד להתמקד בעצמו, להביא את אישיותו ומקצועיות שלו למרכז הבמה. זה מעניק למעסיקים הבנה יותר מדויקת של האדם מאחורי הקו"ח .

תקשורת: מועמד שמופיע בווידיאו מראה יכולת תקשורת ובטחון עצמי, בזכות ההתנהגות הבטוחה והמקצועית, הוא מייצג את עצמו על הצד הטוב ביותר ומרשים את המעסיק עוד לפני הפגישה הפרונטלית.

יצירתיות: בעזרת סרטוני הווידיאו, מחפש עבודה יכול להדגיש את כישוריו הייחודיים ולהביא רעיונות שלו בצורה חדשנית.

בעידן הדיגיטלי, סרטוני וידאו מהווים כלי עוצמתי לגיוס עובדים ולהצגת מועמדים. ולכן  אנו ב- HigherYOU מאמינים כי בזכות הווידיאו ניתן להגיע למועמדים המתאימים ביותר תוך פרק זמן לגייס את העובד המתאים לתפקיד, לכן חשוב להבין כי יצירת סרטון צריכה להיות מקצועית ואיכותית מצד מחפש העבודה, מכיוון שמעסיקים , מנהלים בכירים צופים בו.

חזור למאמרים
שירות לקוחות