מאמרים

מאמרים דומים

משא ומתן

15.05.2018

קטגוריות

חזור

במקום להתעסק תעסיק

מכירות | |

במקום להתעסק תעסיק

במהלך יום עבודה מעסיקים עסוקים במשימות רבות ולפעמים לא עוצרים רגע לראות את הקדימה. כאשר מזמנים עובדים לראיון עבודה מעסיקים מחויבים לפנות זמן ארוך להקשיב למועמדים לתת זמן לכל אחד ואחד לשים לב לכל פרט, לתעד ולרשום הערות חשובות הראיון נגמר בתוך 40 דקות בממוצע, והמועמד יוצא לדרכו, ומה שנשאר לנו זה רק שברירי תמונה זיכרון מהמועמד ולפעמים בזבוז אנרגיה וזמן יקר.

 

הייר יו הפלטפורמה החדשה מאפשרת לכם לחסוך בזמן ובמשאבים יקרים, על ידי ניתוב הנתונים של המועמדים המתאימים ביותר למשרה וצפייה ישירה בוידאו עם אינטראקציה מלאה, למעשה תוך 3 שניות להגיע למועד המתאים ביותר לארגון.

 בהייר יו תהליך החיפוש קל ואפקטיבי במציאת העובדים. מעסיקים יכולים להגדיר דרישות  מדויקות לכל תפקיד והפלטפורמה מנתחת ומשדרת את המידע המקצועי ביותר לארגון. המעסיקים יכולים לשתף את טיוב המידע לעמיתים, מנהלים מקצועיים, להשוות בין מועמדים, לעשות פאוז, לעצור, להתקדם, להגיע לניסיון המקצועי לתפקיד, טיוב המידע וצפייה בראיון וידאו שנעשה על ידי מומחים מטעם הייר יו,  מאפשר להגיע למועמדים החזקים והמתאימים לארגון במהירות ובמקצועיות.

לעתים מועמדים מגיעים לראיונות בהפרש של כמה ימים, ותוך כדי מעסיקים מראיינים מועמדים לתפקידים אחרים, כך שהיכולת של המעסיקים לראות אותם אחד מול השני חסרה. טכנולוגיית הווידאו מקרבת אתכם הכי קרוב שיש, ליכולת הזו לבחון מועמדים אחד מול השני וזה יתרון משמעותי לחזור לראיונות ולצפות בהם או להתרשם מהם ברובד אחר.

פעם אחת לשים לב לשפת הגוף והבעות, אולי בזמן שרשמתם לא שמתם לב לשפת הגוף של המועמד כשדיבר על נושא זה או אחר? כעת יש לכם אפשרות לבחון את שפת הגוף. בצפייה הבאה תוכלו להתרכז יותר בנושא המקצועי שלו, מה היה שם? מה היה חסר שם, למעשה מעסיקים  יכולים לחזור לראיון עם מועמד אחד ולבחון אותו מכמה היבטים שונים בכל פעם: פעם אחת לבחון רק את שפת הגוף, פעם ניסיון מקצועי , פעם אחת רק את הטון, פעם אחת לשים דגש רק על האינטראקציה שנוצרה עם מומחה הייר יו.

מעסיקים בעצם אתם בוחנים את המועמדים לפני שהגיעו לראיון , הפלטפורמה מראה לכם יותר פרטים, ביתר דיוק ובסופו של דבר – מאפשרת לכם לקבל תמונה גדולה עשירה יותר במידע אמין ומקצועי למעשה להגיע להחלטות בזמן קצר  והכי חשוב לזמן את המעומד המתאים  ביותר לארגון אונליין.

חזור למאמרים
שירות לקוחות